المشاركات

عرض المشاركات من فبراير, 2020

حرارة كس معلمتي قصص سكس عربي

انا احب حرارة الكس حين يدخل زبي فيه و بالخصوص كس معلمتي الجميلة التي تعشقني و تمارس معي الجنس في بيتها و قد بدات قصتي معها من ثاني درس خصوصي حيث الاول مر بسرعة و كنا نتبادل النظرات الساخنة و انا كنت طالب حر في قسم النهائي و عمري ستة و عشرين سنة و المعلمة تقريبا في مثل سني و متزوجة . و كانت سكسية جدا و جميلة و واضح عليها انها تحب الزب و من النوع الذي يمنح المتعة و لم تتركني بعوينها طوال الدرس خاصة و انني انا الاكبر بين كل الطلاب و تبدو علي علامات النضوج و الرجولة بجسمي الاسمر القوي و شاربي الكبير و شعري الكثير الاسود و انا ايضا كنت انظر الى صدرها و طيزها حين تتحرك و عند نهاية الحصة بقيت ادردش معها لمدة عشرة دقائق و في الحصة الثانية كنت اكثر محنة عليها و رغبة في النيك معها و لم اقدر معلى مقاومة سحر طيزها و جمالها و في كل مرة تنظر الي تراني انظر الى طيزها فتبتسم و انا احلم ان انيكها لاني احب حرارة الكس و حلاوته و فعلا سرحت كل الطلاب قبل نهاية الدرس بعشرة دقائق لندخل انا و هي في درس اخر عنوانه النيك و الجنس . و حين كنت اكلمها كنت العب بزبي امامها وانظر الى شفتيها حتى فتحت فمها و اخطف من...

اغتصب جارته قصص سكس عربي

اسمي مدام سارة سني 38 عام لدي جسم متفجر الانوثة متزوجه ولا انجب وهذا شجعني على الغحتفاظ بجمالي ورشاقتي و انوثتي حتى لا يتزوج زوجي امرأة ثانية , زوجي ضعيف جنسيا جدا وانا شهوانية بشكل كبير لكني لم امارس الجنس ابدا الا مع زوجي المحدود الإمكانيات , دائما اقوم بتصبير نفسي بممارسة العادة السرية بخيارة كبيرة , لدي جار مراهق وهو طالب من محافظة ريفية يبدو ذلك من ملابسه وهيئته لديه جسم قوي و شعر مجعد وبشره قمحية هو غير وسيم ابدأ لكن به رجولة غريبه , كنت اعشق اثارته فكنت اعلم ميعاد خروجه وأقوم بفتح الباب لإلقاء القمامة بملابس شفافة وقصيره والاحظ نظراته الخجولة لي فهو يبدو متدين وهذا شجعني اكثر على اثارته , كنت لا انوي ابدا ممارسة الجنس معه او مع غيره لكني كنت اعشق نظرات الرجال لجسمي المثير وخصوصا نظرات هذا الشاب , ذهب زوجي الي رحلة عمل تستغرق اسبوع وبعد مرور يومين قررت ان اسلي وقتي بالتلاعب بجاري الشاب ومشاعره فطرقت باب شقته ففتح لي ووقف مشدوها محرجا امام جمال وانوثتي وقال لي نعم فقلت له زوجي ليس هنا واريد منك ان تقوم بإنزال حقيبة من فوق دولاب غرفة النوم فقال لي تحت امرك فسبقته الي شقتي وانا ...

مثيرة خطيبي يعلمني النيك وانا مكسوفة قصص سكس عربي

هذه قصة حقيقية بدون اى تحريف انا هشام عندى 22 سنه كنت بحب واحده اسمها اميرة وخطبتها من اهلها هى ساكنه فى نفس الشارع الذى اسكن فيه ولكن بيتها فى نهايه الشارع كانت زعلانه منى بسبب موضوع كده المهم اليوم ده كان عندى شغل ولكننى لم اذهب ولكنى اشتريت لها هديه عشان اصالحها رحت عندها البيت خبطت راحت هيا فتحت الباب قولتلها انا اسف على كل اللى حصل منى قالتلى ادخل قولتلها لا انا لازم امشى قالتلى ادخل بس مفيش حد جوه دخلت وبعدين قالتلى ولا يهمك يا حبيبى انا عمرى ما بزعل منك ابدا وبعدين حضنتنى حضن طويل وبعدين باستنى بوسه فى رقبتى حصيت بقشعريره تسرى فى جسمى واردت ان اغادر بسرعه ولكن لسوء الحظ انتفض زبرى وظهر واضحا من البنطلون لم استطع تمالك نفسى ورحت بوستها استمرينا بوس واحضان حوالى عشر دقايق وبعدين قالتلى اقعد انا هدخل اجيب حاجه وهاجى قولتلها ان همشى اهلك ممكن يجوا فى اى وقت قالتلى ما تخفش دول راحوا عند عمتى وهيتخروا دخلت دقيقه وعادت قالتلى انا بصراحه حلمت بيك امبارح انك نايم معايا وكده ولو عايز تجرب معايا انا موافقه سكت راحت دخلت جوه وقالتلى متجيش لحد منادى عليك قولتلها اوك دخلت وبعدين نادت عليا ...

زوج جارتي ينيكني بقوة ويجيبهم علي بزازي قصص سكس عربي

كنت أسمع في صغري من النساء جاراتي فيما يحكين وفيما تلتقطه أذني من همسات و نمائم أن جيرانهم المتزوجين يتحرشون بهن بل أن مشادة أو خناقة على ما أذكر قد نشبت في شارعنا بسبب تلك الأفعال ولم أصدق حينها وقد كنت في الثانية عشرة من عمري أو أقل. لم أكن اعلم بعد سر ذلك وقد عملته حقاً وجربته وقد راح زوج جارتي يتحرش بي في شقتي حتى أقمت علاقة جنسية كاملة معه استمرت حتى اللحظة! نعم و أنا صغيرة لم أكن أدرك سر الشهوة التي تكاد تطير عقول الرجال وتميل بقلوب الستات فتتراخى أرداتها وتضيع أخلاقها أمام مطالبها اﻵمرة. تبدأ قصتي بعد تزوجت و كنت حينها في الثانية و العشرين شابة أكثر ما يميزني بين النساء لدونة جسدي و قوامي اللين الذي كان يتأود و يتثنى كغصن البنان حركت أعطافه بعد الجنوب صباء كما يقال. ليس فقط بدني بل وجهي المستطيل الأبيض وعيوني الكحيلة ورموشي الطويلة و حواجبي المرسومة طبييعاً. هذا من الناحية الجسدية أما من الناحية الجنسية فقد نشأت أحتاج إلى الجنس بقوة وخاصة كما قلت لكم أني نشأت وسط وسط من الستات من زوجات أعمامي وجاراتي كن يحكين عن علاقتهن وأسمع مباشرة أو أتنصت عليهن فثارت ثورتي ولما أزل صغيرة. ...

الشغالة فوق الاربعين قصص سكس عربي

مبدئيا انا حبيت اكتب قصتي الحقيقية واعذروني انا قرأت قصص كتير بس مش بعرف اكتب قوي انا هحكي مش اكتر في البداية انا عندي دلوقت 28 سنه والقصه بدأت وانا عندي 20 سنه وزيري 18 سم طولي 169 وزني 60 ووسيم شويه طبعا ده رأي مش انا اللي بقول هههه انا بحب الجنس جدا وخاصظ± مع الستات الكبار هيا اسمها نانا ساعتها كان عندها 48 سنه انا كنت كل يوم ابص على جسمها هيا من النوع الابيض قوي وجسم ملفوف طياز قابه وبزازها مش كبار بس حلوين وكنت ملاحظ في طريقة تعاملها وهزارها لبونه كده وكان نفسي اعمل معاها اي حاجه ومكنتش عارف ازاي ابتديت افكر لحد لما وصلت لطريقة اوقعها بيها واحده واحده ابتديت اقولها بعد لما الناس كلها تنام ان ضهري قافش ومحتاج مساج ابتديت في الاول بهدومي كل يوم وزيري كان بيبقى واقف وكانت لوحدها بتعمل الجسم كله من غير مقولها قعدنا كده تقريبا 3 ايام انا على وشي وهيا تعملي مساج بعد كده اخدت خطوة جديدة قولتها اني هقلع التيشرت علشان المساج يكون مفيد اكتر لما لقيتها معترضتش تاني يوم قلعت البنطلون وقولتلها علشان تعرفي تعملي رجلي وفي اليوم ده زيري كان واقف قوي وكان خارج من البوكسر وهيا كانت بتخبط في راسه...

انا والمنقبه الشرموطه قصص سكس عربي

أنا والمنقبه قصه حقيقيه وليسه خياليه أنا لست من هواه الكتابه ولا غاوى قصص ولا أدب لكن هذه القصه حدثت معى بالفعل وحقيقيه كنت كتبت فى احد على النت بدور على مدام للمتعه وتكون محتره وجاده وصادقه ومرت الايام ويأئست من عدم الجديه من النت وافعاله وأذا بيوم موبايلى رن ووحده بتسألنى عن نفسى أنا مين وأسمى ووتماديت معها وتعرفنا ببعض وبعد عده مكلمات طلبت اشوفها قلتلى أستنا شويه أطملك وفى يوم وجدتها تطلبنى وترجونى أنا تشفنى على الكاميره وشفتنى واذا بها تقلى تعالى فى مصر الجديده فى أحدى الشوارع المشهوره وبمكان معين وأتصل بها ووصلت للمكان اللى أتفقنا عليه وأتصلت عليها وبعد أقل من ربع ساعه وجدت سياره على مقربه منه ولكن لا أعرف من فيها ووجدت موبايلى بيرن وأذا بها تقلى أنت اللى لابس كذا قلتلها أيوه وقربت منى السياره وندت علي وفتحت البابوببص لقيت أمراه منقبه لاأرى منها لا وجها ولا أى حاجه وقلتلى أركب لاتقلق ركبت وأنا مندهش من المفاجأه هل فعلا هيه ده اللى أتعرفت عليها ولا فيه حاجه هتحصل مش عامل حسابها وبقيت فى دهشتى وذهولى أقرب من ربع ساعه وأنا لاأعلم أيه مصير المجهول اللى مستنينى وأذا فى شارع راقى كل...

احلى قصة نيك مع الصيدلى الشاب قصص سكس عربي

احلى قصة نيك مع الصيدلى الشاب انا لوسى عندى 30 سنة مطلقة من 3 سنين و ساكنة فى احدى المناطق الراقية .وكنت من حين لاخر اذهب الى الصيدلية عشان اشترى حاجات خاصة بيا .وكان فيه صيدلى شاب كنت معجبة بيه وهو بيتعامل معايا عادى .. فقولته انت مش عارفنى .فرد عليا قالى انا عارف انك ساكنة جنب الصيدلية .فقولتله على اسمى وعنوانى ..ومشيت .. انا متوسطة الطول .املك بزاز صغيرة نسبيا و طياز متوسطة وتهيج اى راجل .وكس صغير ابيض ..وفى يوم نزلت اشترى سويت لازالة الشعر و هذا الشاب واقف فشاور لى على مكان السويت وانا روحت اختار النوع المناسب لبشرتى وكنت لابسة قميص وفاتحة اول 3 زراير .وبوطى اجيب السويت من الاسفل وهو واقف امامى ولاحظت انه يختلس النظرات اللى بزازى البيضاء . فقولته انى عايزة اخد حقنة بس بتورم مكانها .فقالى السبب الشخص اللى بيعطى الحقنة .قولتله انت بتعرف تعطى حقن .قالى اكيد طبعا وايدى خفيفة و قولتله اسم الحقنة ودخل عمل الحقنة وقال لى ادخلى للمكان المخصص لضرب الحقن .وكنت لابسة بنطلون قماش ضيق وطيزى مدروة وشكلها حلوة اوى وقلعت البنطلون لغاية تحت و كنت لابسة كلوت اسود فتلة ..ساتر فقط هرم طيزى وفتحة ...

زوجتي و الجنس قصص سكس عربي

تزوجت من امراء تحب الجنس بشكل جونوني وكان بدايت الازوج والمدة اسبوع ونحن على مدار الساعة نمارس الجنس بشكل غير طبيعي وبعد الازواج بسنة ذهبنا برحلة الى تركيا لمدة اسبوع وفي الطائرة التقيت بصديق الى متزوج حديثا وذهب برحلة ايضا وكان مفتول العضلات لدرجة انا زوجتي لم تفرق نضرها عنه وكانت زوجته ملكة جمل فنزلنا في نفس الفندق وكنا نذهب الى الديسكو مع بعض وفي اليوم التاني نزلنا الى المسبح فكانت زوجتي تلبس البكيني الذي يضهر كل تقسيم جسمها لدرجة ان البكين ابو خيط وطيزها كانها لم تلبس شىء وكذلك زوجت صيقي فنزلتا الى المسبح وبدائنا الحديث فقال الى صديقي احمد يبدو زوجتك جنسية فقلت لهو انها لا تشبع من النيكا فقال بعكس زوجتي فقلت مازح ما ريك ان نبادل الازوجات فقال انا موفق اندها لخرج معها الى الغرفة فندهتها لدون اي تفكير ولما حضرت قلت لها احمد يريد ان تذهبي انتي ويها الى الهول فقالت اوكي فذهبا …. ولما خرجت زوجت احمد قالت محمد اين احمد فقلت ذهب مع زوجتي الى الاهول ابقي لنتحدث فجلست وبدائنا الحديث فقلت لها اريد ان اكلمطك بصرحة ممكن وبدون خجل فاجابت اوكي فقلت لها زوجتي تعشق الجنس بجنون لدرجة لا اسطيع ت...

زوجي ناكني في خرم طيزي في ليلة الدخلة قصص سكس عربي

أنا هالة عمري 24 سنة، متجوزة من سنتين، وأتمتع بقدر معقول من الإثارة، فجسمي جذاب وتناسق زي ما صيقاتي دايماً بيقول لي …. وكمان صدري مشدود، وطيز جذابة أوي … وكنت دايماً بأفتخر بطيزي وأتفنن في إني أبرز مفاتني، فكنت بألبس جيبات ضيقة توصف أدق تفاصيل طيزي وأردافي. كان أي حد يشوفني ما يقدرش يرفع عينه عن طيزي المشدودة، وكنت دايماً باسمع نصايح صديقاتي إني أبين سحر طيزي وفاتنها على أساس الطيز الجميلة اللي عندي … وعلى أساس إن الرجالة بتبص دايماً على طيز الست أكتر من أي حتة تانية في جسمها، بس ما كنتش أعرف إن خرم طيزي اللي الناس بتحسدني عليها هتكون سبب معاناتي في إجمل لحظات النيك وممارسة الجنس. من سنتين أتقدم لي شاب أكبر مني بخمس سنين عشان يخطبني، وكان وسيم وطويل، وعنده مكانة إجتماعية مرموقة، ومن الصعب إن أي واحدة ترفضه … واستمرت الخطوبة فترة قصيرة أوي لإنه كان جاهز من مجاميعه، ومش ناقصه أي حاجة صغيرة أو كبيرة. أشترى لي شقة كبيرة أي واحدة تحلم بيها، وعملنا فرح كبير كان كل الموجودين فرحانين ومبسوطين ومن ضمنهم أنا لغاية أول ساعة قضيتها معاه في بيته واللي غيرت حياتي كلها. بعد ما دخلنا الشقة بدأ يبوس...

لبوة من صغرى قصص سكس عربي

كنت بنت فى ابتدائىمعرفش حاجة عن الجنسبس كان جسمى اكبر من سنى باب توفى وانا فى ستة ابتدائى امى ست سكسية اوى وجسمها سكسى اوى وكانت بتجيب رجالة البيت كانت شرموطة اوى كانت تنيمنى بدرىعلشان تتمتع مع الرجالة والشرب كنت بسمع صوتها وهى بتشرمط وكانت بترقص وفى مرة قومت من النوم على دم نازل منى بمغص ووجع جريت على امى كانت نايمة من تعب الليلقامت مخدوضة شافت الدم ضحكت وقلتلى خلاص بقيتى انسة خدتنى وشطفتلى وبقت تلعبلى فى كسى وتقولى كل دة كس يبتوهى بتشطف كسى كنت حاسة احساس غريب لقت مية كسى نزلت على اديها قلتلى وكمان بتنزلى افرزات كدة ناقصلك الزبر يدخل كسك يالبوة المهم عجبها راجل زبرة كبير اوىاتجوزها عرفى بعد مخد مزاجة منها بقا يجبلها رجالة ومرة بصلى وقلى بقيتى موزة شكلك هتطلعى شرموطة زى امك انا بصراحة كل مسمع كدة بحتاج اتناك واجرب وفى يوم كانت امى برة البيت وكنت بستحمى وهو عايز يدخل الحمام قولتلة استنىقلى مش قادر راح زاقق الباب وبت لقانى ملط شهق وجلى اية الجسم دة وانا كنت حاطة ايدى على جسمى وكسى خدنى فى حضنة وبسنى ومسك بزى وايدة على كسى وانا بقاومة لحد متعبت لقيتة نزل على كسى لحسرغم ان كسى مليان شع...

سمسم و الاسرة المتناكة قصص سكس عربي

كانت سنية صغيرة حين رحل والدها وتركهم كومة من اللحم كما كانت تصفهم الأم وكان عليهم ان يتدبروا معيشتهم . كانت اسرتها مكونه من الأم ثريا التي تزوجت حين كانت صبية صغيرة وترملت وهي لم تتجاوز الأربعين والاخ الصغير سامي وكان في بداية سنواته التعليمية والاخت الأكبر سعاد وهي أكبر من سنيه بخمس سنوات كانت شقتهم المتواضعة عبارة عن صالة للمعيشة وغرفة يتكوم فيها الجميع ليلاً فتنام سنية بجانب سعاد . وفي الجهة الأخري من نفس الغرفة تنام الأم وأبنها سامي وكان وجود الجميع في غرفة واحدة ليلاً يخلق نوع من الكبت لاسيما عند سعاد وكانت وقتها المراهقة الوحيدة بالمنزل فكانت وبعد ان يخلد الجميع في النوم تأخذ سنيه أختها بين احضانها أو تلف أوراكها على مؤخرتها الصغيرة ولم تكن سنيه الصغيرة تعارض أوتمانع وتعلمت مع الوقت أن تحتفظ بما يحدث سرا ولا تخبر حتى امها بما يدور ليلاً اما خوفا من بطش اختها الكبيرة أو لأنها كانت تشعر بلذة غريبة لا تريد ان تفقدها وتشجعت سعاد وأصبحت تنام أحياناً بدون ملابس داخلية وتجرأت وصارت ترفع ثوب أختها تحت الغطاء وتكشف طيزها وتحتضنها وتحك نفسها فيها بقوة بعدها أصبحت عادة ليلية أن تحتك بجس...

حماة ابنى عارية فى احضانى قصص سكس عربي

لم امارس الجنس منذ 10 سنوات بعد وفاة زوجتى ولم افكر فى الزواج حتى لا تاتى زوجة اب لابنى الوحيد ،ولم تدخل سريرى سيدة طوال 10 سنوات حتى الاحتلام لم ياتى لى سوى مرتين خلال السنوات العشر ،حتى ظهرت فى حياتى حماة ابنى مدام نادية وهى فى سن ال45 ولكن من يراها فى شياكتها بالجلباب الاسمر الخليجى يعطيها 30 سنة ،فجسمها مليان وبيضاء وشعرها مصبوغ اصفر ووجهها مثل وجة ليلى علوى فى عزها ،وزوجها مختلف معها ولا يقربها منذ 5 سنوات بل عايشيين فى بيت واحد ولكن كل منهم فى غرفتة ،وهى لم تكمل تعليمها اى ايضا لم تتناك من 5 سنوات كما انها قوية الشخصية بعض الشيىء ولم افكر فيها يوما ما كأنثى امام رجل محروم من الجنس بسبب انها لم تلفت نظرى حتى تعرف ابنى على ابنتها وتم الاتفاق لى الزواج ،وكان اول مرة افكر فيها كانثى ارغب معاشرتها جنسيا حينما كانت مع الخادمة قبيل زفاف ابنتها على ابنى فى شقة ابنى التى امام شقتى مباشرة فى نفس العمارة حيث دخلت الشقة لاشاهد الاستعداد لترتيبها ولم يكن يدور بذهنى ما شاهدتة فقد كانت خارجة من ترتيب غرفة النوم وقد ارتدت قميص نوم حمالات قصير اعلى ركبتها وبدون سوتيان ولا شيى تحتة سوى الكلوت و...

عشقت ام صديقي قصص سكس عربي

في أيام الدارسة في أوقات الاختبارات كنت اذاكر مع صديقي احيانا في عندي في البيت وأحيانا في بيته وعند دخولي مع صديقي كانت امه تشرب قهوة في المطبخ بيتهم نظامه أمريكي على اي حال شافتني امه ونادتني قالت لي تعال ايش اسمك قلتلها اسمي عاد بدأت تتكلم عن ابنها وعن نفسها وأنها محرومه جنسيا فقالت لي اخلع فانيلتك فخلعتها وجاءت من خلفي وبدأت تلحس رقبتي وتمسك قضيبي بيدها الاخر وجاءت أمامي وخلعت كلتها وتاشر لي باصبعها تعال قرب ولم قربت منها اجلستني على ركبتي وامراتني انا الحس لها كسها وفعلا بدأت الحس كسها وخرقها من الخلف ويطلع منها صوت اه اه اخ الحس بسرعه وانا الحس بسرعه بسرعه لمدة طويلة وقامت وسحبتني إلى غرفتها وانسدحت على السرير وامراتني اني الحس كسها وانا الحس امممم اممممم وفجاءة بدأت تنزل عسلها وهي مثبته راسي على كسها ودفعتني برجولها بعيد وتقوم وتسحبني بقضيبي وتلعب بخصيتي وتمص قضيبي وامسك راسها وادخل قضيبي في فمها حتى بدأت تسيل لعابها من فمها وابتل قضيب به وانسدحت على ظهرها وسحبتني عليها وتمسك قضيبي وتدخل وتقول نيكني نيكني بسرعه انا ممحونتك انا قحبتك وبدات انيكها بشكل اسرع وأقوى وبدأت تبكي وتصي...

الزوجه وزوجها والصديق (قصص سكس محارم نار مولعه )!

بنت اسمحولي حتى اسمي الاول ماقدر اذكره ّ! انا من @الرياض@ 28 سنة موظفة سابقه في بنك #بيضاء 155--80 ك مزيونه ودبدوبة تزوجت قبل 5 سنوات من احد الاقارب وانفصلت بعد 7 شهور وتزوجت الثاني قبل سنتين - اميل للحركات من كنت صغيورة واذكر كان لي خال متهور وكان مراهق وقتها وكان عمري 10 سنوات وكنت دبدوبه كان يلمس مكوتي كثير ومرات يقول لي لاتعلمين احد واجيب لك حلاوه وكنت اسكت واذكر كان ياخذني للسطح بالليل يطلع زبه وامص راسه ويعطيني حلاوه بعدها وكنت ماعرف شي لووووووووووووول وهو ملتزم حاليا وفاكر اني ماذكر لوول ماحب اطول بالحكاية وحكايتي مع زوجي هذا كانت ومازالت لحد اليوم بعد طلاقي من ابن عمي كرهت صنف الرجال لانه كان قاسي القلب وكثير الاسئله وطلبوني اثنين متزوجين بس ارفض واخيرا ,,,,, قررت اخذ واحد حبوب ومطيع وانا من يختارة خاصت زميلاتي بالبنك كل ازواجهن كذا مو معقدين فاتحتني زميلة لي بالعمل بشان واحد عمره 40 رجل اعمال وعادي لكن طيب ويبي بنت متفتحه وهو صاحب اسفار للخليج بحكم عمله,,,هي تعرفة عن طريق اخته صديقتها صار يكلمني جوال بعد مفاتحة اخواني وقبولهم وصار يدق كل ساعه لوووول وتفاهمنا مرة واخذت منه ف...

نيك زوجة صديقي ... قصص سكس عربي

قصة نيك حقيقية ساحكيها لكم حين نكت زوجة صديقي و مارسنا سكس خيانة زوجية ساخن جدا و تبادلنا الجنس في بيت صديقي حين غاب و انا بقيت انيك زوجته بزبي في كسها طوال الليل و لم اشبع من النيك حتى الصباح . كانت زوجة صديقي امراة حسناء بجسم طويل و ممتلئ بالفتنة و الجمال من كل جهة فوجهها كان جميلا جدا و بتقاسيم رائعة اما طيزها فكان شديد البروز و كبير و يرتعد حين تكون تخطو خطواتها و تخبط رجلها على الارض اما بزازها فكانت كبيرة و جميلة ايضا و قد كنت اراقبها و انا اتمحن و ارغب بنيكها منذ مدة بينما كانت كلما رايتني بدات تهز طيزها و تحركه بكل اغراءو من حين لاخر تنظر الى جهة زبي و كانها تناديني كي اشبع طيزها بالزب . و ذات يوم التقيتها في احد المحلات و حدثتها و عزمتها على قهوة ثم اخبرتها بالحقيقة و اني اتمحن عليها كثيرا و اخبرتها انها اجمل جسم نسائي شاهدته في حياتي و تاسفت كثيرا لها كونها متزوجة من صديقي حيث اكدت لها اني احسده عليها و قد فاجاتني حين اخبرتني انها ترحب بي في بيتها حين يغب زوجها و اعطتني رقم موبايلها و اعطيتها رقم موبايلي و بعد حوالي عشرة ايام هتفت لها و اخبرتها ان زوجها سيسافر الى انجلترا في...

بقيت مرة ع يد زوجتي قصص سكس عربي

عد لما مراتى قالتلى نعزم امانى وفاروق الخول قلتلها احنا هنعمل ايه بالخول ده كفايه علينا امانى قالتلى انت عمرك نكت خول قبل كده انا نفسى اشوفك بتنيكو وبعدين امانى قالتلى انها بتمسح بكرامته الارض …عشان خاطرى انا نفسى اتفرج عشان نضحك شويه …. و زي لما قولتلكو انا بحب تهانى مراتى اوى وبحب اشوفها سعيده عشان كده وافقت بس طلبت منها متجيش هى او امانى ناحيه خرم طيزى خالص و افقت وهى بتضحك وتقوللى بس المهم خرم طيزك ميكلكش والاقيك انت الى بتفنس وتتحايل علينا عشان نبعبصك وعندما اتى يوم ال2 كنت احضرت كل شئ يلزم للسهره كالعاده وقبل الموعد بقليل وجدت زوجتى ترتدى قميص نوم شفاف قصير صايع اوى وكان الاندر والبرا واضحين جدا بلونهم الاحمر قلتلها ايه اللى انتى لابساه ده مينفعش تقابلى بى فاروق لو امانى لوحدها كان ممكن اوى …. ضحكت وقالتلى انتى بتغيري يا مايسه ولا ايه انا قولتلك انه خول و اسمه زيزى يعنى احنا مستنين 2 نسوان امانى و زيزي قلتلها طب استنى انتى لحد لما انا اقابله الاول و اتكد انه زيزى زي انتو ما بتقوله و رن جرس الباب لافتح لاجد اماني الصايعه ومعاها واحد سنه حوالى 40 سنه ابيض طوله 170 سم تخين شويه ج...

جيت انيك اتنكت قصص سكس عربي

دخلت غرفة نومي متعبا ولم أكن أنتبه لنافذة غرفتي بدأت في خلع ملابسي عدا السليب تركته كل هذا كان يحدث وأحدهم يراقبني دون شعور ، كانت هناك طبخة على نار هادئة ، بنت الجيران بدأت تبادلني النظرات تحاول إغرائي ، وكنت أبادلها نفس الشعور ، ثم صرنا نزيد في الجراءة ، كان عمري ١٧ عاما وهي أكبر مني بسنة ، ظلت علاقتنا تتطور حتى صعدت معها وإسمها  سولي  في سيارتها وأخذنا في الحديث وتبادل الحب حتى إبتعدنا أخدت أحتضنها وأمصمص شفتيها ، ثم قالت ما رأيك أن نذهب لمزرعتنا ليس هناك أحد الآن كانت الحادية عشر مساءا ، قلت لها موافق ، ودخلنا المزرعة وفور دخولي وثب علي كلب أسود كبير وثبتني وأخد يحك في زبه على طيزي ، نظرت إلى  سولي  التي ضحكت وقالت : وقعت في الفخ ثم ربتطني بحبل وقادتني جرا من رقبتي إلى داخل البيت ، وهناك كانت المفاجأة رأيت جاري تامر شقيق  سولي  ، هو من كان يراقبني من النافذة وقال لي : حان الآن موعد نياكتك ، صرت أرجوه وأبكي فركلني على بيضاتي وأنا مقيد ثم أمر سولي الجميلة ذات الصدر المندفع بخلع ملابسي ما عدا الشورت الداخلي ، أخرج زبه ووضعه في فمي وأطبقت فمي أمص وأمص و...